Nákupní řád
slouží k zjednodušení nebo objasnění postupu při nákupu v našem internetovém obchodě.
1. Vyberte z nabídky v e-shopu daný výrobek nebo produkt o který jste projevily zájem a kliknutím na políčko (poslední políčko v pravé části)ve kterém je zobrazen oranžový nákupní koš ,vložíte výrobek do nákupního koše.U každého výrobku je automaticky naším systémem nastaven jeden kus požadovaného zboží v případě že od jednoho výrobku chcete objednat více kusů klikněte na výrobek vícekrát nebo změňte počet požadovaného produktu v bílém políčku které ukazuje požadovaný počet kusů.Postupujte takto i u dalších výrobků.V pravé horní polovině je zobrazen Váš celkový nákup i z celkovou cenou bez DPH a tučně s daní.
2. Pokud jste spokojeni z útratou neváhejte a klikněte v pravé horní polovině ,kde se vám zobrazuje celková cena na políčko objednat.Otevře se Vám stránka na které máte své objednané zboží.Pokud chcete upravit přidat nebo odebrat zboží z nákupního košíku upravte požadovaný počet kusů nebo zadejte číslo 0 (při odebrání zboží).Po kliknutí na spodní políčko přepočítat Vám systém obchodu automaticky upraví cenu zboží. Poté klikněte na políčko objednat.
3. Otevře se Vám stránka z objednávkou.
Vyberte ze tří možností:
* Přihlásit
* Registrovat
* Nákup bez registrace
Vyplňte kontaktní údaje nebo při přihlášení zadejte heslo a kód. Odešlete údaje a poté zadejte způsob dopravy zboží dle nabídky.
Naše firma respektuje vaše soukromí. Pro poskytování našich služeb však potřebujeme znát vaše osobní data. Vaše osobní data jsou důvěrná a jsou chráněna před zneužitím, pouze v případě porušení kupní smlouvy tyto data budou poskytnuty advokátní kanceláři.
Při nákupu jsou nezbytné následující údaje:
• Jméno a příjmení
• dodací adresa
• telefonické a emailové spojení
• tyto informace jsou nezbytné pro dodávku zboží a vystavení daňového dokladu.
Děkujeme za čas ztrávený čtením tohoto zrychleného nákupního řádu.
Dodatek k nákupnímu řádu
Storno poplatky, smluvní pokuta
1. Kupní smlouvu lze měnit či stornovat pouze dohodou s prodejcem a to pouze v případě, nedošlo-li již k plnění smlouvy či odeslání zásilky. V opačném případě je kupující povinen uhradit veškeré náklady prodejce, které s vyřizováním jeho objednávky již vznikly (zejména telefonické hovory, objednané a posléze vrácené zboží dodavateli, poštovné, balné apod. do max.výše 500 Kč) a to nejpozději do 14 dnů od zaslání storno faktury formou platebních informací na email zákazníka. V případě neuhrazení nákladů ve stanovené lhůtě, se považuje případ za porušení smlouvy ze strany objednavatele a pohledávka spolu s pokutou 500 Kč bude podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání.
2. V případě nevyzvednutí zásilky si prodejce sjednává právo účtovat smluvní pokutu a to ve výši 500,- Kč a dále zaplacení poštovného a balného. Tato smluvní pokuta bude postoupena k vymáhání advokátní kanceláři.
3. Pokud zákazník požádá o opětovné zaslání zásilky do 7 dnů od prvního neúspěšného pokusu o doručení a za předpokladu, že dojde k převzetí bude smluvní pokuta prominuta a dojde pouze o navýšení celkové ceny zásilky o cenu poštovného dle platného ceníku.
Dne 10.2.2009 v Litoměřicích